www.rentetrekker.nl

Forum voor het programma rentetrekker
Het is nu do 14 nov 2019, 17:56

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Cadeaubon
BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010, 10:35 

De eindejaarsactie van Moneyou van m'n digitale postduif ontvangen:

Citaat:
Het openen van een spaarrekening of het afsluiten van een schadeverzekering via http://www.moneyou.nl is bijna net zo eenvoudig als het bestellen van een boek of dvd bij bol.com. Daarom aan het einde van dit jaar, een actie bij MoneYou in samenwerking met bol.com.

Ons aanbod in de actieperiode november en december:

Sparen – Stort € 2.500 op je spaarrekening en ontvang een bol.com cadeaubon van € 25. Bij een storting vanaf € 10.000 ontvang je zelfs een cadeaubon van € 75.

Lenen – Heb je behoefte aan financiële ruimte? Vraag dan een offerte aan voor een doorlopend krediet en ontvang, als het krediet wordt verstrekt, een bol.com cadeaubon van € 40.

Verzekeren – Sluit één verzekering af en ontvang een bol.com cadeaubon van € 15. Sluit twee of meer verzekeringen af en ontvang een bol.com cadeaubon van € 40.

Beleggen – Beleg minimaal € 1.000 en ontvang een bol.com cadeaubon van € 25.

Hypotheken – Vraag een offerte voor een hypotheek aan en ontvang, als de hypotheek wordt verstrekt, een bol.com cadeaubon van € 250.

Profiel  

Berichttitel: Re: Cadeaubon
BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010, 11:02 

Misschien is onderstaande informatie een nuttige aanvulling:
Citaat:
Sparen.
De actie in het kort.
Stort € 2.500 op je spaarrekening (meer info) en ontvang een bol.com cadeaubon van € 25.
Bij een storting vanaf € 10.000 ontvang je zelfs een cadeaubon van € 75.

Hoe doe je mee?
Verhoog voor 30 november 2010 je spaarsaldo bij MoneYou (meer info) met minimaal € 2.500 ten op zichte van je saldo op 16 november 2010. Als je spaarsaldo op 31 december 2010 nog steeds minimaal € 2.500 hoger is dan op 16 november, ontvang je een bol.com cadeaubon van € 25. Als je verhoging minimaal € 10.000 is op de genoemde dagen, ontvang je zelfs een bol.com cadeaubon van € 75.

Deze actie geldt per klant. Als je meerdere rekeningen aanhoudt bij MoneYou telt de saldostijging op alle rekeningen samen om te bepalen welke cadeaubon je krijgt. Heb je een gezamenlijke rekening, dan kijken we naar de eerste rekeninghouder om te bepalen bij welke klant een rekening hoort.

Wanneer ontvang je de cadeaubon?
Als je hebt voldaan aan de bovenstaande voorwaarden, ontvang je in de eerste week van januari 2011 de bol.com cadeaubon via e-mail.

MoneYou behoudt zich het recht voor om de actie te allen tijde stop te zetten zonder daarvan nadere aankondiging te doen.

http://www.moneyou.nl/acties/bol.aspx

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010, 17:38 

Nou, aardige actie. Ga het eens bekijken 8-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 nov 2010, 19:13 

Geef maar 3%... dat vind ik een veel leuker cadeau dan 2,3% en 75 euro ;-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2010, 13:06 

groentje schreef:
Nou, aardige actie. Ga het eens bekijken 8-)

Misschien voor jou overbodig te vermelden, maar ik doe het toch maar t.b.v. de andere lezers.
Als men dat extra te storten bedrag -om in aanmerking te komen voor het cadeautje- gelijk op een KwartaalRekening zet, levert het 0,1% extra op t.o.v. een gewone MY spaarrekening.
Het leuke is namelijk dat de eis dat het verhoogde bedrag op 31 december nog aanwezig moet zijn, zo'n beetje parallel loopt aan de mogelijkheid de KwartaalRekening per 1 januari 2011 weer geheel of gedeeltelijk te kunnen plunderen zonder terug te vallen op de lage rente over het voorafgaande kwartaal.
Klanten met een 'gewone spaarrekening' kunnen in een paar seconden online een KwartaalRekening openen en in gebruik nemen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2010, 12:53 

Paul209 schreef:
MoneYou behoudt zich het recht voor om de actie te allen tijde stop te zetten zonder daarvan nadere aankondiging te doen.

http://www.moneyou.nl/acties/bol.aspx[/quote]

Hmmm, ik wil ook gebruik gaan maken van de actie, maar zie ook deze regel niet over het hoofd.
Nou moet ik zeggen ze als ze deze escape wil gaan gebruiken de geloofwaardigheid voor mij verdwenen is (na deze eerdere vage online actie met de kruiwagen :))

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 07 dec 2010, 23:24 

Paloma Blanca schreef:
Hmmm, ik wil ook gebruik gaan maken van de actie, maar zie ook deze regel niet over het hoofd.
Nou moet ik zeggen ze als ze deze escape wil gaan gebruiken de geloofwaardigheid voor mij verdwenen is (na deze eerdere vage online actie met de kruiwagen :))

Heb vandaag een keurig mailtje ontvangen dat ik aan de voorwaarden voldoe en dat als ik het saldo op 31 december nog steeds aan die voorwaarden voldoet, ik de eerste week van januari de bon (code) toegestuurd krijg. Dus toch een nette afhandeling.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]